Uncategorised
Wzory wniosków do pobrania
- admin
- Utworzono: Piątek, 04 luty 2022 10:44
- Poprawiono: Piątek, 04 luty 2022 10:44
Wzory wniosków do pobrania
Sprawozdanie z realizacji rocznego Programu współpracy
- admin
- Utworzono: Piątek, 04 luty 2022 10:41
- Poprawiono: Piątek, 04 luty 2022 10:42
Sprawozdanie z realizacji rocznego Programu współpracy
Roczne programy współpracy
- admin
- Utworzono: Piątek, 04 luty 2022 10:37
- Poprawiono: Piątek, 04 luty 2022 10:37
Roczne programy współpracy
Rejestr placówek wsparcia dziennego
- admin
- Utworzono: Piątek, 04 luty 2022 10:30
- Poprawiono: Piątek, 04 luty 2022 10:30
Rejestr placówek wsparcia dziennego
I Ogólnopolski Turniej Piłki Ręcznej Mężczyzn o Puchar Dyrektora OSiR Włoszczowa
- Przemysław Hyski
- Utworzono: Piątek, 21 styczeń 2022 07:39
- Poprawiono: Piątek, 21 styczeń 2022 07:39
6 lutego na Hali Sportowej OSiR we Włoszczowie odbędzie się I Ogólnopolski Turniej Piłki Ręcznej Mężczyzn o Puchar Dyrektor OSiR. Zgłoszenia przyjmowane są do 28 stycznia. Turniej dedykowany jest dla drużyn amatorskich, które nie biorą udziału w tegorocznych rozgrywkach ligowych, a zawodnicy mają ukończone 17 lat.
Informacje i zgłoszenia: @ Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
, tel. 538 210 943.
III GMINNY KONKURS NA NAJPIĘKNIEJSZĄ KARTKĘ BOŻONARODZENIOWĄ
- Przemysław Hyski
- Utworzono: Poniedziałek, 13 grudzień 2021 08:02
- Poprawiono: Poniedziałek, 13 grudzień 2021 08:03
Ze Świętami Bożego Narodzenia związanych jest wiele tradycji. Jedną z nich jest wysłanie kartek świątecznych z życzeniami. Najpiękniejsze kartki to te, które własnoręcznie wykonują dzieci, ozdabiane różnymi technikami, z życzeniami płynącymi prosto z serca.
To już 60 lat - światło w Cieślach
- Przemysław Hyski
- Utworzono: Piątek, 10 grudzień 2021 09:11
- Poprawiono: Piątek, 10 grudzień 2021 09:11
W tym roku mija 60 lat, odkąd mieszkańcy Ciesiel mają prąd, a w ich domach zaświeciły pierwsze żarówki. Poniższe zapiski kierownika szkoły Pana Józefa Zawalskiego opisują to bardzo ważne wydarzenie. Jest to wyciąg z kroniki szkoły z dnia 26.XII 1961r.
Rada Gminy
- Przemysław Hyski
- Utworzono: Środa, 23 czerwiec 2021 07:09
- Poprawiono: Środa, 23 czerwiec 2021 07:16
Rada gminy (w gminach miejskich: rada miejska, rada miasta) – organ stanowiący i kontrolny gminy. W Polsce do właściwości rady gminy należą wszystkie sprawy pozostające w zakresie działania gminy, o ile ustawy nie stanowią inaczej (domniemanie kompetencji rady).
W gminach mających do 20 000 mieszkańców rada gminy jest wybierana w jednomandatowych okręgach wyborczych, a w pozostałych (w tym miastach na prawach powiatu) stosuje się ordynację proporcjonalną.
Kadencja rady gminy trwa 5 lat, licząc od dnia wyboru (w latach 1990–2017 trwała 4 lata).
Na czele rady stoi przewodniczący oraz, w liczbie od 1 do 3, wiceprzewodniczący. Istnieje możliwość odwołania rady gminy przez wyborców.
Rozpatrywaniem skarg dotyczących zadań lub działalności danej rady gminy zajmuje się wojewoda.
PEŁNOMOCNIK DS. PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH
- admin
- Utworzono: Piątek, 28 maj 2021 13:32
- Poprawiono: Środa, 02 czerwiec 2021 10:09
PEŁNOMOCNIK DS. PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH
Karolina Wójcik
Godziny Przyjęć Interesantów:
• Wtorek w godzinach (8:00 - 13:00)
• Środa w godzinach (8:00 - 13:00)
Telefon: 41 39 17 067 w. 111
Adres mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Do zadań pełnomocnika należy:
1. Podejmowanie i inicjowanie działań na rzecz tworzenia lokalnej koalicji trzeźwościowej.
2. Przygotowywanie wspólnie z GKRPA projektu Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
3. Bieżąca koordynacja zadań wynikających z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
4. Współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
5. Wdrażanie i propagowanie na terenie gminy lokalnych, regionalnych i ogólnopolskich kampanii edukacyjnych
6. Współpraca z Gminną Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w celu podejmowania czynności zmierzających do orzeczenia o zastosowaniu wobec osoby uzależnionej od alkoholu obowiązku poddania się leczeniu odwykowemu
Punkt Konsultacyjny w Krasocinie czynny w czwartki według harmonogramu w godzinach od 14.00 – 18.00
Harmonogram pracy w Punkcie Konsultacyjnym
na II semestr 2021 roku.
Lipiec | Sierpień | Wrzesień | Październik | Listopad | Grudzień | |
I termin | 12.07.2021 r. | 02.08.2021 r. | 06.09.2021 r. | 04.10.2021 r. | 15.11.2021 r. | 06.12.2021 r. |
II Termin | 19.07.2021 r. | 23.08.2021 r. | 20.09.2021 r. | 18.10.2021 r. | 29.11.2021 r. | 13.12.2021 r. |
Świętokrzyskie Innowacje. 30 lat Samorządności. 20 lat Województwa
- Przemysław Hyski
- Utworzono: Czwartek, 03 grudzień 2020 08:22
- Poprawiono: Czwartek, 03 grudzień 2020 08:22
https://swietokrzyskie.polskamultimedialna.pl/media/book/swietokrzyskie4/
Deklaracja dostępności
- Przemysław Hyski
- Utworzono: Środa, 23 wrzesień 2020 07:43
- Poprawiono: Piątek, 16 lipiec 2021 07:25
Deklaracja dostępności
Urząd Gminy Krasocin zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Urzędu Gminy Krasocin.
Data publikacji strony internetowej: 2005-09-05.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-23
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych
- niektóre artykuły bądź załączniki częściowo nie są dostępne cyfrowo
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-23. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Paweł Włodarski, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 41 39 17 026. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Urząd Gminy Krasocin, ul Macierzy Szkolnej 1, 29-105 Krasocin.
Do budynku urzędu prowadzą dwa wejścia.
- Pierwszego wejście - główne, od strony Gminnej Biblioteki Publicznej w Krasocinie, prowadzą do niego schody oraz podjazd dla osób z niepełnosprawnością ruchową, obok drzwi znajduje się dzwonek do wzywania pracownika Urzędu Gminy Krasocin w celu pomocy oraz obsługi na poziomie parteru.
- Drugie wejście - tylne, prowadzące do budynku urzędu znajduje się od strony Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, nie prowadzą do niego żadne schody czy podjazdy. Obok drzwi znajduje się dzwonek do wzywania pracownika urzędu w celu pomocy oraz obsługi na poziomie parteru.
- Miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej wyznaczono na parkingu od strony Gminnej Biblioteki Publicznej w Krasocinie, znajduje się najbliżej wejścia głównego
- Osoby niesłyszące, słabosłyszące lub głuchonieme, posługujące się językiem migowym mogą skorzystać z tłumacza języka migowego. Z pracownikiem posługującym się językiem migowym można ustalić wizytę na konkretny termin za pomocą kontaktu listownego na adres:
Urząd Gminy Krasocin, ul. Macierzy Szkolnej 1, 29-105 Krasocin
lub za pomocą kontaktu poprzez e-mail na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
opiekunowie osoby niepełnosprawnej w celu ustalenia wizyty z pomocą tłumacza języka migowego mogą dzwonić pod numer 41 39 17 026
Pracownik jest dostępny w godzinach otwarcia urzędu przez 8 godzin dziennie.